tiistai 27. toukokuuta 2014

Kesäsuunnitelmat selviksi

Nyt kun tämä kesä on alkanut ajattelin kirjoittaa kesäsuunnitelma postauksen. Kesäni ei ole ihan samallainen kuin se ennen oli. aikaisemmin minulla oli 2 kuukauden loma nyt yhteensä 5-6 viikon loma koko kesänä. Koko kesäni tulee olemaan yli-annostus aikaisempiin vuosiin verrattuna erittäin hevosaiheinen. Minulla tulee olemaan 2 viikon kestävä tallivuoro, 2 viikkoa olen kisoissa hommissa (jotka alkavat jo ensi viikolla) eli finnderbyssä ja kisaviikolla tulen olemaan hommissa ja tähän mennessä minun tehtäväni ovat radan rakennuks ainakin, muut hommat saan tietää myöhemmin! 
viime vuonna kesällä tuli ratsastettua paria uuttakin kokemusta ja nautittua hevosten selässä
Sekä tulen tekemään 2 viikkoa kesätöitä mäntsälässä, käyn ratsastamassa hjörkkaa ja minun on ihan pakko päästä käymään leksun luona! Niin kova ikävä että en kohta enään kestä, sitä pikkusta pulleroa on vain niin kova ikävä! toivon mukaan pääsen ratsastamaan leksua mutta katsoo nyt, minulle riittää jos saisin vain vaikka harjata ja hoitaa sitä.
Nää ajat takas <3
Muuten tulen kesällä olemaan kotona, kaverien kanssa varmaan menen mökille ja lepään ennnen kuin syksyn normi koulun käynnit jatkuu ja lähden syyskuussa työssäoppimaan! Eli lepään kaikki mahdolliset päivät mitä minulla vain on! ja usein menen sitten heppailemaan niin se saa minut rentoutumaan.
Näin koiraa matkien menen varmaan nurmikolle makoilemaan ja ottamaan aurinkoa :D
Eipä minulla muuten ole kesäksi muita suunnitelmia koska koulu vie suurimman osan ajasta. Minkälaiset kesäsuunnitelmat teillä on? menettekö leirille? onko teillä jotain kesätöitä? vai makailetteko auringossa koko kesän?

1 kommentti: