torstai 27. marraskuuta 2014

tapaturma altis ihminen ilmottautuu!

Pitkästä aikaa kirjoittelen ihan näin postausta. Vaikka ei tästä pitkää tulekkaan kun kuvia ei juurikaan ole kuin pari. en ole käynyt hjörkkaa ratsastamassa nyt 2-3 viikkoon kun ensin minulla oli tallivuoro koulussa joten olin koko viikon koulussa ja seuraavasta viikosta puolet. No kun mulla olisi ollut aikaa käydä ratsastamassa, hjörkka olikin rokotettu aikasempana päivänä. Ja nyt olen taas koulussa... No kävin minä sitten reippaana jatilassa ratsastamassa ja hoitamassa lumikin. Ratsastuksesta on parit kuvat sekä lumikista. 
Maneesi laadut 2 ekaa...
Aluksi menin satulalla, lopuksi heitin satulan pois.
Mutta mulle kaikki tapaturma jutut sitten alkoi kun oli lopettamassa ratsastusta ja olin lähdössä maneesista ulos kävelemään kentälle. Lunta tippui maneesin katolta ja minä sitten pian sen perään maassa kun kasia olikin säikähtänyt. Se riitti onneksi sunnuntaille! Mutta minähän sitten onnistuin lentämään uudestaan maahan maanantaina... Silloin tosin jouduin lähtemään heti terveyskeskukseen kun olin tullut täysin samalla tavalla alas ja lyönyt samat paikat kipeämmäks. Tuloksena pahasti tärähtänyt lonkkaluu ja pieni aivotärähdys, niin mun joulutuuria... Viikonloppuna uudestaan hepan selkään! Kattoo mitä sit tapahtuu.
Pahoillaan oleva heppa! Huomasi kyllä että oli pahoillaan kun tipuin se pysähtyi heti ja katsoi mua ja karsinassa sitten "halaili" :3

Huh ku se on läski!
Suitset päähän ja menoks!
Olen viikonloppuna yrittämässä olla kauhean reipas kun yritän päästä lauantaina ja sunnuntaina hjörkan ratsastamaan, sekä jatilaan yöksi parin kaverin kanssa. Sielläkin yritän ehtiä kuvata sitten joulukalenteriin juttuja! Ei mulla nyt muuta ilmoiteltavaa tai kerrottavaa ole.

4 kommenttia:

  1. Kaksi ekaa kuvaa ovat aika huonolaatuisia maanesissa olon takia mutta loput ovat ihan kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, niiden laadut ovat aivan hirveät! ja hyvä että muut on kivoja :)

      Poista
  2. Voi, ku Lumikista on tullu pallukka!:0:D

    VastaaPoista