torstai 18. joulukuuta 2014

Luukku 18, 20 faktaa minusta, hjörkasta ja leksusta

Tässä luukussa:
20 faktaa minusta, 20 faktaa hjörkasta ja 20 faktaa leksusta
Tätä en varmasti tule koskaan kirjoittamaan enään koskaan uudestaan! Niin vaikeaa vain, kokeilkaas itse koska heti kun yritätte alkaa kirjoittamaan lupaan että mieleen ei tule sillä hetkellä yhtäkään vaihtoehtoa!

Minusta:
1. Olen nirso syömään ruokia
2. Tykkään siisteydestä mutta välillä itse sotken
3. Olen aina ollut kauhea mangan lukija ja animen katsoja 
4. Olen ollut lehdessä parikin kertaa
5. Välillä mulla on kauheasti energiaa jolloin en halua pysyä paikoillani
6. Ja sitten tulee väsymys jonka jälkeen ei jaksa mitään
7. olen ollut nuorempana allerginen kaikille karvaisille lemmikeille, nykyään ei mitään
8. tykkään lenkkeillä
tavallisesti hölkkään kokonaan tuon 0.8 matkan tai menen kävellen ja hölkkäillen yhden pidemmän matkan joka tuossa ei näy.
9. mun on aina pakko auttaa ihmisiä jonka huomaan tarvitsevan apua
10. Minun odotetaan muuttuvan usein 4 henkilöksi, haluaisin kyllä jos mahdollista
11. Minulla on pitkä pinna
12. Nimeni on Karoliina mutta käytän mielummin lempinimeäni
13. Lempinimeni on Karo
14. Tykkään kisata vaikken voittaisi
15. Poni on purrut sormestani palan irti
16. Autoin silti ennen haavan hoitamista 2 muuta ponia kuntoon
17. Musta ei saa hyviä kuvia omasta mielestäni
Ainoa selfie josta jopa tykkään :D
18. tykkään erilaisista peleistä
19. Olen aika poikamainen
20. Tykkään sateesta, en tiedä miksi mutta tykkään siitä vaan

Hjörkasta:
1. Tykkää rapsutuksista ihan mistä vaan
iloinen on kun turpa tuolla tavalla :)
2. Hoitaessa se on kuin toinen hevonen
3. Se osaa seistä aloillaan tallissa jos käskee eikä liiku siitä mihinkään ennen lupaa
4. Maastossa se on aivan toinen tamma
5. sillä on 2 varsaa
Siinä toinen niistä kahdesta
6. Tykkää pukitella
7. sekä kiusata muita hevosia
8. Ei tule helposti toimeen toisten kanssa
9. Pukittaa toista hevosta päin jos tämä tulee liian lähelle (eikä tätä kauhean moni issikka tee...)
10. Tykkää mennä lujaa

11. Rakastaa ylämäkiä,
12. muuttuu ylämäissä ohjukseksi
13. Ei tykkää mennä toisten perässä
14. Pelkää lehmiä kuollakseen
15. Tykkää syödä
Löydätkö kuvasta syövän hevosen? X)
16. Nostaa jalat pyynnöstä (pitää olla kumminkin kyseisen jalan kohdalla seisomassa)
17. Töltti on heikoin askellaji
18. Innostuu pitkistä suorista
19. Kentällä pukittelee syystä kuin syystä, maastossa ei mitään
20. Hjörkalla on 2 omistajaa sekä minä vuokraajana

Leksusta:
1. Tykkäsi syödä
2. Nautti makoilusta
3. Piehtaroi usein
4. Oli ilme mestari
Näytänkö mä söpölle nyt?
5. Kameran takaa löytyi aina aivan mahtavan ihana yrittäjä
6. Ei tykännyt tehdä samaa asiaa pitkään
7. Maastossa oli toinen hevonen
8. Tykkäsi mennä lujaa
9. Karkaili aina välillä hakiessa tarhasta
Siinä se karkaa
10. hoitaessa aina nukkui
11. Ei säikkynyt mitään
12. Ei pelännyt mitään
13. Oli todella helposti rakastettava
14. Tossuja laittaessa oli aina kiltisti
15. Osasi nostaa jalan pyynnöstä sekä koskettamalla sitä
16. Ilmestyi hyväksi vikellys hevoseksi

17. Ravi oli pomppuisaa mutta ihanaa
18. Ensimmäinen hevonen jolla hyppäsin ilman satulaa esteitä
19. Sekä ensimmäinen jonka selässä olin ilman kypärää posetus kuvan ajan
20. Täydellisin hevonen johon olen törmännyt koskaan!

Päivän positiivisuus vuodelta 2014:
Keksin jopa kaikkiin 20 faktaa XD 

Päivän kysymys:
Lempivärini jonka laitoin myös Hjörkan tavaroiden väriksi?

1 kommentti:

  1. Ihan villi veikkaus, mutta muistelen sen joskus ainakin olleen sininen? :D (Sori vastailen muute näihi kaikkii kysymyksii vähä näi jälki kätee XD)

    VastaaPoista