tiistai 9. helmikuuta 2016

minun ja Hjörkan "vuosipäivä" lähestyy

Hjörkan ja minun "vuosipäivä" lähestyy! Minähän aloitin siis 9.3.2014 vuokraamaan Hjörkkaa ja ei tässä ole enään kuin tasan kuukausi ja olen vuokrannut Hjörkkaa tasan 2 vuotta! Itse olen ainakin super iloinen siihen että olen saanut tämän ihanan ja vauhdikkaan vuokriksen itselleni ja saanut viellä jatkaa näin pitkääkin sen kanssa.

Hjörkan kanssahan on ollut niitä ylämäkia ja alamäkiä, viellä en ole tosin tippunut kertaakaan vaikka niitäkin odotin kovasti tulevan mutta välillä vähän riehutaan enemmän ja välillä vähän vähemmän. Hjörkka saa kyllä aina mielen muualle kaikista huolista ja paineesta. Vaikka minulla on niitä kiireisiä päiviä senkin kanssa, ne hetket mitä tuon ihanan tamman kanssa vietän ovat minulle rentouttavia.
Ainoa meidän temppuilu on pukittelu
Sitten 9.3 tulee jotain erikoista taas kerran "vuosipäivän" kunniaksi, ainakin käyn Hjörkan ratsastamassa silloin ellei jotain tule eteen. Mutta olisiko teillä ehdotuksia mitä haluaisitte silloin? Minulla lyö pää vähän tyhjää asian suhteen koska en samanlaista postausta haluaisi kuin viime vuonna. Ehdotuksia siis tulemaan ja kuukauden päästä varmaakin sen toteutan!
Lemppari kuvani vaikka kaikki jouluiset asiat onkin päällä

4 kommenttia:

  1. Tee jotain mistä sä ja Hjörkka tykkäätte? Hjörkka on kyllä niin söpö <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä tehdään oikeastaan nytkin mutta vois juu :) Hjörkka on <3

      Poista
  2. Tee sun ja Hjörkan tarina, ellet sitten tehnyt sellaista viime vuonna:)

    pollenkirjakarsina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellaisen voisikin toteuttaa :) ja kävin etsimässä viime vuoden postauksen niin voit käydä lukemassa jos haluat sen tuolta: http://leksunmenoa.blogspot.fi/2015/03/vuosipaiva.html

      Poista