tiistai 2. helmikuuta 2016

tavoitteiden aloittaminen

Aluksi hyppään vähän aiheesta pois, nimittäin kuulumisiin! Näitä ei nyt tule pariin viikkoon koska olen koulussa Avoimien ovien päivässä taas hommissa. Tervetuloa siis Ypäjälle hevosopistolle seuraamaan tapahtumaan jos kiinnostaa. Kävin kumminkin sunnuntaina Hjörkalla vähän maastoilemassa mutta siitäkään ei tietenkään materiaalia ole enempää kuin kävely pätkältä otettu nopea kuva. Lumikki lomailee kunnes pääsen taas lomille.
Puhelin laatuja
Kuten varmasti kaikilla, myös minulla on ollut muitakin tavoitteita kuin vain hevosten kanssa. Yksi minun tavoitteista on jättää liha pois ruokavaliostani, mutta jättäen kalan ja kanan (toistaiseksi). Kuukauden olen osannut olla syömättä lihaa. Kala & kana on myös jäänyt pienemmälle mutta niitä on tullut syötyä satunnaisesti. Tämä lihan pois jättö ei minulle ole mitenkään isokaan juttu, koska en koskaan ole tykännytkään lihan mausta enkä olekkaan koskaan syönyt sitä niinkään paljoa.
Missään näissä ei ole käytetty lihaa! NAM!
Lisäksi olen saanut varmistettua luvan Lumikilla kisaamiseen! Sekä olen löytänyt kisaajan ponille. Ja jos oikein pitää kuulemani, olisi pian tallilla koulukisat joihin voisimme osallistua. Toki harjoitukset olivat menneet hyvin ja se muiden ratsukoiden samaan aikaan meno on parantunut. Silti jännitän yhä, miten meidän verkka silloin kisa tilanteessa tulee tapahtumaan. Ponin pitäisi kulkea kaikkien muiden seassa ilman suurempia riehumisia, ei tässä muuten olisi hätää mutta Lumikki alkaa hakeutua muiden seuraan ja alkaa potkimaan näitä (yleensä). Pitääpä ainakin ekoihin kisoihin hankkia ponille punainen nauha ja kisaajaa ohjeistaa valmiiksi jos poni nyt sattuukin käyttäytymään kuin sika...
Ei tällä kertaa muuta, vähän eloa blogiin tälläisellä postauksella. Seuraavaan postaukseen ja milloin sekin tulee ei ole tietoa.

2 kommenttia:

  1. Hienoa, että olet saanut pidettyä kiinni omista tavoitteistasi;)

    Pollenkirjakarsina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tässä niitä pikku hiljaa saa tehtyä lisää! :)

      Poista