sunnuntai 18. joulukuuta 2016

Joulukalenteri luukku 18


Tällä kertaa aiheena: Sisko kirjoittaa joten eiköhän päästetä Kata vauhtiin.

Oma kokemus Hjörkasta ja Lumikista: Lumikin kanssa olen kokenut ei niin hyviä hetkiä, mutta olen kokenut myös aivan uskomattomia hetkiä. Hjörkan kanssa olen kokenut hyviä hetkiä, mutta on niitä muutamia huonojakin hetkiä tullut. Molempiin olen tutustunut Karon kautta, koska olen itsekin hieman hevosihminen, niin olen pyörinyt talleilla mukana.
Kata myös cossaa mun kanssa aina välillä! t. karo

Oma mielipide Lumikista: Lumikki on sellainen hölmo pieni poni, jolla on ihan oma maailma/mieli. Jos se keksii jotain mitä se haluaa tehdä, se myös päättää tehdä sen. Olen nähnyt Lumikin aivan kun se oli pieni varsa ja kokematon ja nyt kun katsoo sitä ei sitä tunnistaisi samaksi, sillä se on oppinut koulutuksesta paljon.

Oma mielipide Hjörkasta: Hjörkka on sellainen seuraaja sylivauva. Se on myös pienestä sanasta totteleva, niin siitä tulee mieleen ihan koira. Hjörkka on myös söpö ja sekin osaa näyttää sen villin puolen irtojuoksutuksessa. (karon lisäys, eikö muka ratsastaessa? :D )

Kummasta tykkään enemmän?: Hjörkasta
Kumpi on opettanut minua enemmän?: Lumikki
Kumpaa olen kuvannut enemmän?: Hjörkkaa
Kummalla haluaisin ratsastaa mieluummin, jos olisi mahdollisuus?: Molemmilla
Kumpaa pelkään enemmän?: Lumikkia
Eihän tota voi pelätä vaan rakastaa taas terveisin karo

Kumman haluaisin Karon omistavan mieluummin?: Hjörkan
Kumman haluaisin itse omistaa?: Hjörkan
Kumpaa olen hoitanut enemmän?: Hjörkkaa
Kumman menettämisestä olisin surullisempi?: Molempien

Kiitos siskolleni että jaksoi kirjoittaa tämän postauksen! Onko teillä siskoa joka käy mukana talleilla?

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postausidea! Siskoni käy joskus mukanani tallilla, enimmäkseen kesällä jos käy, ja sama juttu äidin kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla ei äiti enään nykyään tallille tule mukaan että on todella kiva kun sun äitis tulee mukaan tallille! :)

      Poista
  2. Tää oli kiva postaus! Ja ei oo siskoa mut veli on kerran käynyt ja äitin kaa käyn ratsastamassa.😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja sun pitää saada veljeski hepan selkää ;)

      Poista